mandag 6. september 2010

Vakker barnehage!



Ha en god uke!

3 kommentarer:

  1. Så flott å værr fornøyd med barnehagen da!
    Må sei eg skikkelig like profilbildet ditt forresten :o)

    Ja, eg har alltid hatt lyst på Polaroid kamera, men e fullstendig klar øve at filmene e i overkant dyre! Du kan forestille deg kor glad eg blei når eg fant det programmet då :o)
    Oh lykke! :o) Og så kan en leke seg så møkje en vil uten at det koste nåke som helst!!
    Det kan me lika :o)

    Så utruligt kjekt å hørra at du like deg sjå meg forresten!
    Særlig siden eg trives så godt her inne sjå deg ;o)

    Ha ei superfin veka!

    Ps. e og spent på Awarden, kossen den blir mottatt og sånn, så eg krysse fingrane. Kanskje eg ikkje klare å venta stort lenger, for innlegget e klart... :o)

    SvarSlett
  2. Fint bilde!Jeg digger den 'regnbuen' :)
    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  3. Kul knaggerekke og fin regnbue. :)
    Ønsker dere fortsatt gode dager i barnehagen. Det er godt å omgi seg med vakre fine ting.

    mvh Med et lekent sinn

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar:) Tusen takk!
Thank you for your comment:)