fredag 21. mai 2010

Bursdagsplanlegging!


Nå er jeg i gang med planleggingen av Lillesøsters 1 års feiring! Jeg er alltid (og jeg mener virkelig alltid) for sent ute med planleggingen, men denne gangen tror jeg at jeg har tiden jeg trenger...foreløpig.
I dag har jeg funnet frem stoffer til kronen hun skal få, og klippet ut mønster. Håper jeg får tid til å sy den senere i dag!


Etter inspirasjon fra noen gamle interiørmagasiner har jeg prøvd meg på noen dekorative isbiter:


Jeg har lyst til å bake en bløtkake med bringebær!

Bildet er fra detsoteliv.no


Jeg håper jeg får tid til å sy noen fine vimpler også! Jeg syns det er så kult med vimpler som disse:

Bildet er fra sweetmemories.no

I dag er solen tilbake, og jeg håper den har tenkt å bli værende her en god stund!
Kos dere i sommerværet!

1 kommentar:

  1. Så fin blogg du har!Slenger meg på som følger jeg..(Så du hadde vært inne på tapetshoppen vår, og så ble jeg nysgjerrig da vet du...)Fantastiske stoffer og herlig stil her inne, blir spennende å følge med deg videre:)Ha en finfin pinsehelg! (PS, den bringebærkaka så helt himmelsk ut....)

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar:) Tusen takk!
Thank you for your comment:)