mandag 26. april 2010

Nå skal det blogges :)

Nå har jeg tenkt en stund at jeg har lyst til å komme i gang med en blogg, og endelig, med inspirasjon fra miss moon og Ullimina, har jeg fått opprettet en! Jeg kommer til å blogge om det som inspirerer meg, det jeg lager, og helt sikkert om et og annet loppisfunn.
Hva som inspirerer meg, det er litt av hvert! Jeg inspireres bla. av vakre ting rundt meg, av kunst, av interiør, av fine blogger, og ikke minst av familien min: spirellomannen og de to vakre sprellebarna våre, storebror på 4 år, og lillesøster på snart 11mnd. Kanskje får dere et glimt av hjemmet vårt etterhvert :)
Jeg er glad i å lage ting! Jeg liker å sy barneklær, og da aller helst av gamle materialer som allerede har levd et liv. Noen ganger hekler jeg, og da blir det ofte luer eller små figurer..
-Og av og til har jeg helt andre prosjekter på gang, som f.eks. disse iskulene: (noe måtte man jo utnytte kulden til..)


De har jeg laget ved å fylle ballonger med vann (i to av de har jeg konditorfarge også), og så hang jeg dem opp ute i kulda i noen døgn. Syns de ble veldig fine igrunnen, men er veldig glad for at kulden er over for denne gang. Nå er det vår!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar:) Tusen takk!
Thank you for your comment:)